dimarts, 14 de gener del 2020

Carta de una madre (y esto es lo verdaderamente importante)

Para mi, esto es lo que cuenta de verdad.
Saber que mi acompañamiento a lo largo de los años a una familia, es percibida de esta manera.
Esta es la satisfacción de un camino con honestidad y coherencia.

Y estoy agradecida.

Carta (mail) de la madre de un pequeño paciente (traducida abajo)

Sóc X la mare del Y, primer de tot dir-te que he anat seguint el que t'anava passant, i la teva decisió final, vistos els esdeveniments, em sembla un acte de coherència i de consciència digne d'admirar.


Jo vull a la Lua, tot lo altre més igual, i justament la vull perquè és la metgessa que vam escollir conscientment d'ençà que el Y tenia 6 mesos, i és la que any rera any ens ha anat confirmant que és la millor, per tot, perquè la salut és algo molt diferent del paradigma que ens obliguen a acceptar, i tu has fet que dia rere dia, tot el que li passava o no al Y prengués un altre carisma, i justament per això, perquè ens has anat ensenyant a prendre consciència de nosaltres mateixos com a persones i pares i concebreu tot des d'un altra perspectiva..., el Y és qui és...o si més no està creixent amb una salut integral.

Per això vull que sàpigues que estic al 100% amb tu, que és meravellós que siguis coherent fins al final amb allò que creus, que lluitis, o més ben dit...que no deixis de fer el que creus que has de fer...

La conferència de Balaguer em va semblar fantàstica, ."..quien tenga ojos que vea...quien tenga oidos que escuche..." , clara i meridiana, ja qui no vulgui veure les coses d'un altra manera després d'això..., realment no les vol veure.

De veritat, em sento superagraida de què la vida et poses en el nostre camí, i d'haver anat creixent aquests anys amb tu, perquè encara que ens veiéssim cada sis mesos, la llavor plantada ha anat fent ella soleta...

(Traducción)

Soy X la madre del Y, antes que nada decirte he que he ido siguiendo lo que te iba pasando, y tu decisión final vistos los acontecimientos me parece un acto de coherencia y de conciencia digno de admirar.

Yo quiero a Lua, todo lo demás me da igual, y justamente la quiero porque es la médica que escogimos conscientemente desde que el Y tenía 6 meses, y es la que año tras año nos ha ido confirmando que es la mejor, por todo, porque la salud es algo muy diferente del paradigma que nos obligan a aceptar, y tú has hecho que día tras día, todo lo que le pasaba o no a Y tomara otro carisma, y justamente por eso, porque nos has ido enseñando a tomar conciencia de nosotros mismos, como personas y padres y concebirlo todo desde otra perspectiva..., Y es quien es...o cuando menos está creciendo con una salud integral.

Por eso quiero que sepas que estoy al 100% contigo, que es maravilloso que seas coherente hasta el final con aquello que crees, que luchas, o mejor dicho...que no dejes de hacer lo que crees que tienes que hacer...

La conferencia de Balaguer me pareció fantástica, ."..quien tenga ojos que vea...quien tenga oídos que escuche..." , clara y meridiana, ya quien no quiera ver las cosas de un otra manera después de esto..., realmente no las quiere ver.

De verdad, me siento superagradecida de que la vida te pusiera en nuestro camino, y de haber ido creciendo estos años contigo, porque aunque nos viéramos cada seis meses, la semilla plantada ha ido tirando ella solita...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada